Политика на магазина

Home of Wool - handmade just for you

Изработката на по-малките артикули отнема приблизително 10 работни дни.

В зависимост от текущото натоварване, времето на изработка може да варира с няколко дни.

Можем да приоритизираме вашата поръчка за изпълнение в рамките на 3 работни дни.

Моля, свържете се с нас и ние ще ви изпратим линк, за да направите вашата бърза поръчка.

Такса: 25% от цената на продукта.

Приемаме плащания чрез банкови карти, банкови преводи и PayPal.

Предлагаме безплатна доставка до вашата врата за всички поръчки в България и по целия свят. Предлагаме и опции за платена доставка, за които бихте могли да прочетете по-долу.

Поръчките за всички държави се изпращат на база DDP (платено мито за доставка), така че данъците и митата са включени в крайната цена. Ще получите поръчката си до врата и няма да е необходимо да я освобождавате от митница, ако пазарувате от страна, различна от България.

Едиствено за Обединените арабски емирства (ОАЕ) пратките от чужд произход трябва да се вземат лично от централната пощенска станция.

Можем да организираме вашата доставка и до пощенски кутии, но моля, уверете се, че вашата пощенска кутия може да приема пакети с конкретния размер, в противен случай вашата пратка може да се върне към нас.

Силно ви съветваме да следвате информацията си за проследяване онлайн за подробни актуализации, за да знаете кога вашата пратка ще пристигне в пощенския офис.

Всички артикули са опаковани в рециклируема пластмаса, която предпазва от замърсяване, вода и пробиви.

Моля, проверете вашата пратка при пристигане и не я приемайте ако е опаковката е силно повредена. По този начин пакетът ще ни бъде върнат и ще ви изработим и изпратим наново поръчката. Ако приемете повреден пакет, няма да можем да ви обезщетим.

Цена: Безплатна доставка до всяка част на България и на света.

Доставчик: За София доставяме лично пратката до вратата ви. За други градове в България работим с различни доставчици на куриерски услуги. За чужбина: Български пощи в сътрудничество с националните пощи във вашата страна, т.е. USPS в САЩ, Canada Post, Parcel Force във Великобритания, Australia Post и др. – всички те са 100% надеждни, без загубени пратки от хилядите изпратени от нас за над 5 години.

Условия за доставка:
При доставка на препоръчана поща е необходим подпис. Ако не сте у дома по време на доставката, пакетът ще бъде обработен според правилата на вашата национална поща. В повечето случаи, като САЩ, Канада, Австралия, Обединеното кралство, ще ви бъде оставена бележка, за да вземете пакета си от местния пощенски офис или да им се обадите да пренастроят доставката в подходящо време.

Време за доставка (приблизително, не е гарантирано):

  • България: от 1 до 5 работни дни, спрямо доставчика
  • Континентална част на САЩ – 3 седмици
  • САЩ (Хавай, АК) – 4 седмици
  • Canada – 3 weeks
  • Australia – 3 weeks
  • Азия – 3 седмици
  • Южна Америка – 3-4 седмици
  • European Union – 2 weeks

Цена: За пратки извън България цената на услугата ще видите при потвърждаване на поръчката.

Доставчик:
EMS в сътрудничество с националната поща във вашата страна, т.е. USPS в САЩ, Canada Post, Parcel Force във Великобритания, Australia Post и т.н.

Условия за доставка:
Необходим е телефонен номер. При доставка на препоръчана поща е необходим подпис. Ако не сте у дома по време на доставката, пакетът ще бъде обработен според правилата на вашата национална поща. В повечето случаи, като в САЩ, Канада, Австралия, Обединеното кралство, ще ви бъде оставена бележка, за да вземете пратката си от местния пощенски офис или да им се обадите, за да пренасочат доставката в подходящо време.

Време за доставка (приблизително, не е гарантирано):

  • Континентална част на САЩ – 2 седмици
  • САЩ (Хавай, АК) – 2-3 седмици
  • Канада – 2 седмици
  • Австралия – 2 седмици
  • Азия – 2 седмици
  • Южна Америка – 2 седмици
  • ЕС – 1 седмица

Ще ви изпратим проследяващ номер веднага щом изпратим вашата поръчка. Моля, следете връзката за проследяване чрез www.track-trace.com или на уебсайта на вашата национална поща:

САЩ: www.usps.com
Канада: www.canadapost.ca
Австралия: auspost.com.au
Великобритания: www.parcelforce.com

Актуализациите на състоянието за безплатна и приоритетна доставка са налични само след като колетът стигне митница във вашата страна.

Всички поръчки могат да бъдат проследени тук.

Партньорите ни за доставки в България и в международен план са изключително коректни и надеждни. Националната пощенска услуга е много надеждна във всички части на света и загубените пратки са изключителна рядкост в нашия опит да изпращаме в над 40 страни, включително САЩ, Канада, Австралия, Великобритания, ЕС.
Ако пратката ви бъде изгубена, ще изпратим замяна безплатно.
Свържете се с нас, ако вашият колет не е влязъл във вашата страна повече от 1 месец. Не можем да ускорим доставката, но можем да отправим официално запитване до пощата, за да се опитаме да намерим пратката.

Ако искате да анулирате вашата поръчка или част от нея, моля, свържете се с нас. Ще можем да анулираме продуктите, чиято изработка не сме започнали.

Няколко са причините, поради които не приемаме връщането на стока, получена в изряден вид, спрямо всички предварително договорени спецификации и размери.

Върнатите стоки обикновено се препродават или изхвърлят. Поради хигиенни съображения не можем да препродадем върната стока.

В допълнение, всички наши продукти са изработени по поръчка специално за вас и спрямо вашите индивидуални предпочитания. Сред основните ни ценности са намаляване на замърсяването на околната среда и редуциране на потреблението на суровини. Не бихме могли да допуснем изхвърлянето на тези стоки.

Ако продуктът, който сте поръчали пристигне при вас с производствена грешка (използвана е различна материя, изпълнен е грешен дизайн или неточен размер, с отклонение от повече от 5% по дължина или ширина), ще изработим нов. Можете да поискате замяна на стока с производствена грешка в рамките на 5 работни дни след доставката.

Вярваме в силата на осъзнатото пазаруване и смятаме, че една покупка не следва да бъде импулсивно решение. С удоволствие ще ви посрещнем в предварително уговорено време в ателието ни в София, ул. Горски пътник 43 A, за да поговорим за вълната, естествените материали и решенията, които бихме могли да намерим за вашия дом.

ВРЪЩАНЕ И ПОДМЯНА

HOME OF WOOL не предлага тестов период за изделията си. Срокът за разопаковане на изделията е до един месец след получаването им. Разопаковано изделие със сгрешен по вина на клиента модел или размер не подлежи на подмяна и връщане. При получаване на поръчаната от вас стока се уверете, че е в търговски вид в присъствието на доставчика. Не приемайте изделия с нарушена опаковка. Всяка стока, закупена от Home of Wool, е изработена по индивидуална поръчка и не подлежи на връщане.

В случай на предявена рекламация, HOME OF WOOL си запазва правото на експертна проверка за установяване правилната експлоатация на продукта. След направена проверка на върнатото изделие, рекламацията се приема или отхвърля от HOME OF WOOL.

Рекламации се извършват съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и могат да бъдат предявявани в рамките на работното време на място на адрес: гр. София ж.к. Лозенец, ул. Горски пътник 43А (партер), на e-mail: office@homeofwool.com или на тел.: 0898600179

Можете да поискате замяна на стока с производствена грешка в рамките на 10 работни дни след доставката.

 

ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ

Гаранцията не покрива повреди на изделията в следствие на използване на неподходящи основи, подматрачни системи, неправилна експлоатация на изделията и амортизация в следствие на естествена употреба, лоша среда на съхранение, замърсяване, неестествено висока влажност.

1. Съгласно чл. 115 от Закона за защита на потребителите и Европейска директива 1999/44/СЕ производителят следва да предостави две години гаранция на произведения от него продукт.

2. Гаранционният срок започва да тече от датата на покупката, удостоверена с оригинални фактура (експедиционна бележка) и/или касова бележка от продавача.

3. Гаранцията предоставена от производителя важи само в случай, че клиентът е спазил стриктно инструкциите за употреба, които могат да бъдат намерени на: https://homeofwool.bg/care/

4. Гаранцията покрива:

  • производствени грешки – сгрешени размери, форма, плат, дизайн.
  • съществено различие на закупения продукт с получения такъв;
  • несъответствие на размерите на закупения продукт с получения такъв, когато отклонението в ширина, дължина или дебелина надвишава 3 см.

5. Гаранцията не покрива:

  • дефекти причинени от неспазване на инструкциите за употреба на закупения продукт
  • повреди (протривания и разкъсвания), предизвикани от небрежено преместване, съхраняване, разопаковане, механични натоварвания или пренатоварване
  • предпочитания за усещане за мекота и твърдост
  • естествена промяна в степента на твърдост в резултат на експлоатация на продукта в рамките на гаранционния период • щети по време на покупка за продукти, отворени след повече от 30 дни, считано от датата на покупката
  • дефекти, появили се в резултат на външно влияние, механични повреди, повишена влажност, опити за поправки и др., причинени от клиента или трети лица, включително, но не само: продължително складиране, почистване на продукта с абразивни препарати, опити за ремонтни дейности, от домашни любимци и др.
  • несъответствия, получени в резултат на съхранение или ползване при неестествени условия на замърсяване или влага
  • експлоатационна деформация на външната част – разшити конци, петна по текстила, скъсан текстил или дръжки, разшит борд, скъсан цип и др.
  • когато клиентът не е в състояние да представи документи за покупката – фактура (експедиционна бележка) и/или фискален бон с датата на продажбата. За покупки направени в ателието ни се издава касов бон. За онлайн покупки е нужно да представите имейл потвърждение на поръчката, която сте направили.

НАСТОЯЩАТА ГАРАНЦИЯ НЕ ОКАЗВА ВЛИЯНИЕ ВЪРХУ ПРАВАТА НА КЛИЕНТА, ПРОИЗТИЧАЩИ ОТ ГАРАНЦИЯТА ПО ЧЛ. 112-115 ОТ ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ:

Чл.112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието; 3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл.113. (1) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

(2) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(3) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(4) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(5) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл.114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума; 2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

(4) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл.115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.